بیل مکانیکی هیوندای

تاریخچه برند هیوندای در صنعت ماشین‌آلات راهسازی

تاریخچه، استراتژی و تحول تکنولوژیک برند هیوندای در صنعت ماشین‌آلات راهسازی: از آغاز تا دوران دیجیتالی HD Hyundai

بخش اول: ریشه‌های صنعتی و پایه‌گذاری Hyundai Construction Equipment (HCE)

تاریخچه Hyundai Construction Equipment (HCE)، که اکنون بخشی از هلدینگ بزرگ HD Hyundai است، از ریشه‌های عمیق این گروه در صنایع سنگین کره جنوبی نشأت می‌گیرد. این وابستگی اولیه به شرکت مادر، امکان رشد سریع و دسترسی به منابع مهندسی در مقیاس بالا را برای این واحد فراهم ساخت.

۱.۱. تولد در سایه یک غول صنعتی: صنایع سنگین هیوندای (HHI)

ریشه‌های HCE به تأسیس شرکت صنایع سنگین هیوندای (Hyundai Shipbuilding Heavy Industries) بازمی‌گردد که توسط چونگ جو-یونگ در تاریخ ۲۳ مارس ۱۹۷۲ پایه‌گذاری شد. این شرکت، که بعدها با نام Hyundai Heavy Industries (HHI) شناخته شد، بزرگترین شرکت کشتی‌سازی جهان و یک تولیدکننده عمده تجهیزات سنگین محسوب می‌شود.1 استقرار HCE در دل چنین ساختار صنعتی عظیمی، یک مزیت رقابتی پنهان در اختیار آن قرار داد. نیازهای مهندسی کشتی‌سازی، از جمله توسعه سیستم‌های هیدرولیک بزرگ، استفاده از سازه‌های فلزی مستحکم و قابلیت طراحی موتورهای دیزلی قدرتمند، مستقیماً به واحد ماشین‌آلات راهسازی منتقل شد. این انتقال زیرساخت‌های مهندسی سنگین از پایه، تضمین‌کننده سرعت بالای توسعه محصول و کیفیت بالای ساختارهای اولیه بیل‌های مکانیکی و لودرها بود که در سال‌های ابتدایی عرضه شدند.

در سال‌های اخیر، ساختار گروه مادر دستخوش دگردیسی سازمانی شده است. تغییر نام از Hyundai Heavy Industries به HD Hyundai Heavy Industries در بازه زمانی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ ، نمایانگر جهت‌گیری استراتژیک جدید گروه به سمت هوشمندسازی و دیجیتالیزاسیون (عبارت HD) است. این تمرکز بر هوشمندسازی، نه تنها بر بخش‌های سنتی HHI، بلکه بر واحد ماشین‌آلات راهسازی نیز تأثیر گذاشته و زمینه را برای انقلاب دیجیتال در این بخش فراهم آورد.

۱.۲. شکل‌گیری و استقلال نسبی واحد تجهیزات ساختمانی

آغاز تمرکز تخصصی هیوندای بر ماشین‌آلات راهسازی در سال ۱۹۸۵ با تأسیس بخش توسعه تجهیزات ساختمانی (Construction Equipment Development Division) رقم خورد. تنها دو سال بعد، در سال ۱۹۸۷، این واحد به عنوان یک بخش مجزای ماشین‌آلات ساختمانی در دل صنایع سنگین هیوندای (HHI) استقلال عملیاتی یافت. این جدایی، که با هدف تخصصی کردن عملیات و تمرکز بر بازار نوظهور صورت گرفت، منجر به معرفی اولین محصولات داخلی هیوندای شد. اولین بیل‌های مکانیکی توسعه یافته داخلی، مدل‌های ۲۱ تنی و ۲۹ تنی بودند که در سال ۱۹۸۸ به بازار داخلی کره عرضه شدند.2 این تولیدات اولیه، نقطه عطفی برای ورود هیوندای به عرصه رقابت با برندهای جهانی بود.

در ادامه، جدول زیر خلاصه‌ای از نقاط عطف حیاتی در پایه‌گذاری و آغاز جهانی‌سازی این شرکت را ارائه می‌دهد:

Table 1: گاه‌شمار توسعه و جهانی شدن Hyundai Construction Equipment

دوره زمانی نقطه عطف سازمانی/محصولی استراتژی کلیدی
۱۹۸۵ راه‌اندازی واحد توسعه تجهیزات ساختمانی پایه‌گذاری قابلیت‌های داخلی و تخصصی‌سازی R&D
۱۹۸۷ جداسازی به عنوان واحد مستقل عملیاتی تمرکز تخصصی عملیاتی و تأسیس کارخانه اول
۱۹۹۰ عرضه سری بیل مکانیکی ROBEX و صادرات اولین لودر چرخ‌دار به اروپا آغاز جهانی‌سازی تهاجمی و ورود به بازارهای سطح بالا
۱۹۹۱-۱۹۹۳ تأسیس شعب آمریکا (شیکاگو) و اروپا (روتردام) تثبیت حضور فیزیکی در بازارهای اصلی

بخش دوم: جهش به بازارهای جهانی و تثبیت مقیاس (۱۹۹۰ تا ۲۰۰۹)

دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی، دوره جهش تهاجمی هیوندای به بازارهای بین‌المللی بود. این شرکت با اتخاذ استراتژی‌های فروش و تولید در خارج از کره، خود را به عنوان یک بازیگر جهانی تثبیت کرد.

۲.۱. استراتژی جهانی‌سازی اولیه و ورود به بازارهای کلیدی

استراتژی جهانی‌سازی هیوندای با معرفی سری بیل‌های مکانیکی متوسط ROBEX در سال ۱۹۹۰ شتاب گرفت. این سری به سرعت تبدیل به پلتفرم اصلی برای صادرات شد. همزمان، با توسعه داخلی لودر چرخ‌دار و صادرات آن به اروپا در همان سال، هیوندای جاه‌طلبی خود را برای رقابت مستقیم با شرکت‌های جاافتاده ژاپنی و غربی در بازارهای سطح بالا نشان داد.

تثبیت حضور فیزیکی در بازارهای بزرگ از طریق تأسیس دفاتر خارجی دنبال شد: در سال ۱۹۹۱، شعبه آمریکا در شیکاگو افتتاح شد، و در سال ۱۹۹۳، شعبه اروپا ابتدا در روتردام هلند تأسیس و سپس به گیل بلژیک منتقل شد.2 این حرکت نه تنها دسترسی به شبکه‌های توزیع و خدمات را آسان می‌کرد، بلکه هیوندای را قادر می‌ساخت تا محصولات خود را با نیازهای محلی مناطق آمریکای شمالی و اروپا تطبیق دهد.

۲.۲. گسترش به آسیا و بازارهای نوظهور

هیوندای در کنار ورود به بازارهای توسعه‌یافته، تمرکز قاطعی بر بازارهای نوظهور با تقاضای عظیم برای زیرساخت‌ها داشت. این استراتژی منجر به تأسیس یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در چانگژو چین در سال ۱۹۹۵ شد. گسترش به آسیا با اهمیت فراوانی در هند ادامه یافت؛ جایی که هیوندای شرکت تابعه خود را در سال ۲۰۰۷ تأسیس و یک سال بعد، در سال ۲۰۰۸، کارخانه تولیدی خود را در این کشور احداث کرد. این تلاش‌ها، هیوندای را قادر ساخت تا از رشد انفجاری ساخت‌وساز در این مناطق بهره‌مند شود.

۲.۳. دستیابی به مقیاس تولید و ارتقاء پلتفرم

رشد جهانی هیوندای به سرعت منجر به دستیابی به مقیاس تولید شد. در سال ۲۰۰۵، این شرکت موفق شد رکورد تولید ۱۰۰,۰۰۰ واحد ماشین‌آلات ساختمانی را در کوتاه‌ترین زمان در میان شرکت‌های کره‌ای ثبت کند.2 این موفقیت، کارآمدی مدل تولید و کیفیت محصولات هیوندای را در بازار جهانی تأیید کرد.

در اواخر این دوره، نوآوری‌های محصولی ادامه یافت. در سال ۲۰۰۹، هیوندای سری ۹ بیل‌های مکانیکی و در سال ۲۰۱۰، سری ۹ لودرهای چرخ‌دار را معرفی کرد.2 این سری‌های جدید، با تمرکز بر ارتقاء ارگونومی کابین، بهره‌وری سوخت، و قابلیت‌های عملکردی، طراحی شدند تا توان رقابت برند را در برابر مدل‌های جدید کوماتسو و کاترپیلار تقویت کنند.

یک تحول ساختاری مهم در این مقطع، جدایی واحد تجهیزات ساختمانی از شرکت هیوندای موتور در سال ۱۹۹۹ بود. اگرچه ممکن است در نگاه اول این اقدام تضعیف‌کننده به نظر برسد، اما در واقع یک حرکت استراتژیک برای تمرکز سرمایه‌گذاری تخصصی بود. در حالی که هیوندای موتور بر خودروهای مسافری و فناوری‌های مرتبط با آن متمرکز شد، بخش تجهیزات سنگین (HCE) نیاز به سرمایه‌گذاری‌های سنگین در فناوری‌های موتور دیزل با استاندارد آلایندگی بالا و هیدرولیک‌های پیشرفته داشت. این استقلال، زمینه را برای همکاری‌های تخصصی‌تر حیاتی فراهم کرد، که مهم‌ترین آن‌ها تأسیس شرکت مشترک Hyundai Cummins Engine Co. در سال ۲۰۱۲ بود. این همکاری برای تولید موتورهایی که با مقررات سخت‌گیرانه جهانی آلایندگی (مانند Tier 4) سازگار باشند، و در عین حال قدرت و دوام لازم برای ماشین‌آلات سنگین را تأمین کنند، حیاتی بود.

بخش سوم: انقلاب تکنولوژیک و هوشمندسازی ماشین‌آلات (۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰)

این دهه برای HCE با گذار از صرفاً تولیدکننده سخت‌افزار به ارائه‌دهنده راهکارهای هوشمند دیجیتالی همراه بود. مهم‌ترین عامل این تغییر، معرفی سیستم تله‌ماتیک اختصاصی بود.

۳.۱. سیستم تله‌ماتیک Hi MATE: قلب دیجیتال ماشین‌آلات

Hi MATE سیستم مدیریت از راه دور و تله‌ماتیک اختصاصی هیوندای است که به مشتریان اجازه می‌دهد ناوگان خود را از راه دور مدیریت کنند. این سیستم، قلب دیجیتال ماشین‌آلات مدرن هیوندای محسوب می‌شود و داده‌های عملیاتی دقیق و به‌روزی را فراهم می‌کند.

قابلیت‌های کلیدی Hi MATE شامل گزارش‌های روزانه دقیق از عملکرد دستگاه است. این گزارش‌ها اطلاعات حیاتی شامل ساعت کارکرد موتور، میزان سوخت باقی‌مانده، زمان‌های دقیق روشن و خاموش شدن سوئیچ، و مهم‌تر از همه، مکان دستگاه از طریق نقشه‌های دیجیتال GPS را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هدف اصلی از ارائه Hi MATE، کاهش زمان خرابی (Downtime) ماشین‌آلات است. با ارائه قابلیت عیب‌یابی پیشگیرانه و گزارش‌های نگهداری دقیق، اپراتورها و مدیران ناوگان می‌توانند از قبل زمان سوخت‌گیری یا سرویس‌های فنی را برنامه‌ریزی کنند و به این ترتیب، هزینه‌های عملیاتی و توقف ناگهانی کار را به حداقل برسانند.

این سیستم تله‌ماتیک فراتر از یک آپشن ساده عمل می‌کند و به یک مزیت استراتژیک برای کاهش هزینه کل مالکیت (TCO) برای مشتریان تبدیل شده است. هیوندای با ارائه دسترسی بلندمدت و نامحدود به Hi MATE بر روی مدل‌های جدید (مانند ۵ سال دسترسی رایگان روی لودرهای کوچک HT100V) 6 و تمدید دوره‌های استفاده رایگان (مانند تمدید ۵ ساله در سال ۲۰۱۷) ، مشتریان خود را به طور مؤثری به اکوسیستم دیجیتال خود وابسته می‌کند. با اتکا به Hi MATE، هیوندای موقعیت خود را از یک سازنده صرف به یک ارائه‌دهنده جامع راه‌حل‌های مدیریت ناوگان تغییر داده است؛ مدلی که بیشتر شبیه رویکرد شرکت‌های بزرگ فناوری است که با استفاده از نرم‌افزار، وفاداری مشتری را تضمین می‌کنند و ارزش بلندمدت را از طریق داده‌ها و خدمات پس از فروش فراهم می‌سازند.

۳.۲. تنوع و ارتقاء سبد محصولات

در این دوره، هیوندای طیف گسترده‌ای از تجهیزات راهسازی را برای پاسخگویی به نیازهای متنوع جهانی ارائه کرد. سبد محصولات آن‌ها شامل انواع بیل‌های مکانیکی، لودرهای چرخ‌دار، بکهو لودرها، لودرهای کوچک (SSL/CTL)، بولدوزرها، گریدرهای موتوری و دامپ‌تراک‌ها می‌شود.8

برخی از مدل‌های شاخص که در بازارهای مختلف محبوبیت یافتند عبارتند از:

  • بیل مکانیکی R220LC-9S: یکی از مدل‌های بیل مکانیکی محبوب.

  • لودر چرخ‌دار HL980: یک لودر سنگین چرخ‌دار که برای عملیات بارگیری و انتقال مواد در محیط‌های صنعتی دشوار مناسب بوده و دارای توان و کارایی بالایی است.

بخش چهارم: بازآرایی استراتژیک و ادغام دوسان: عصر HD Hyundai (۲۰۲۱ به بعد)

مهم‌ترین تحول استراتژیک در تاریخ ماشین‌آلات راهسازی هیوندای، خرید رقیب داخلی بزرگ خود، دوسان اینفراکُر، بود. این اقدام، مقیاس رقابتی هیوندای را به طور ناگهانی و چشمگیری تغییر داد.

۴.۱. بزرگترین خرید استراتژیک و تشکیل Hyundai Genuine (HG)

در سال ۲۰۲۱، شرکت هولدینگ هیوندای (HHIH) خرید ماشین‌آلات ساختمانی دوسان اینفراکُر (Doosan Infracore) را به طور رسمی تکمیل کرد. این خرید، یک مگا-ادغام در صنعت تجهیزات سنگین بود و منجر به تشکیل یک ساختار جدید شد. شرکت هلدینگ Hyundai Genuine (HG) تأسیس شد تا به عنوان چتر مدیریتی، عملیات هر دو برند Hyundai Construction Equipment و دوسان اینفراکُر (که اکنون یک شرکت مستقل زیرمجموعه HG است) را هدایت کند.

۴.۲. تحلیل اثرگذاری مگادغام

هدف اصلی و استراتژیک از این ادغام، دستیابی به مقیاس جهانی مورد نیاز برای رقابت با رهبران دیرین صنعت (مانند کاترپیلار و کوماتسو) بود. HG با ترکیب مزایای دو برند، هدف‌گذاری کرده است که به یکی از پنج شرکت برتر جهانی در زمینه تجهیزات ساختمانی تبدیل شود.

این ادغام منجر به هم‌افزایی‌های تکنولوژیک عمیقی شد. HG قصد دارد تخصص هیوندای در تولید انبوه و سیستم‌های دیجیتال (Hi MATE) را با فناوری‌های نوآورانه دوسان، به ویژه سیستم‌های اتوماسیون پیشرفته و سایت هوشمند مانند Concept-X، ترکیب کند. این ترکیب جامع از فناوری‌های دیجیتالی و خودمختاری، پتانسیل بالایی برای ایجاد پلتفرم‌های ماشین‌آلات نسل آینده دارد. علاوه بر این، این هلدینگ مشترک توسعه محصولاتی مانند بیل‌های مکانیکی برقی و سلول‌های سوختی را نیز به طور مشترک پیش می‌برد.

پیش از این ادغام، هیوندای در بازار جهانی عمدتاً با اتکا به استراتژی "ارزش و کیفیت قابل قبول در برابر قیمت رقابتی" رقابت می‌کرد. اما پس از ادغام، هدف استراتژیک به "رهبری تکنولوژیک و مقیاس" تغییر یافت. این شرکت اکنون در موقعیتی قرار گرفته است که می‌تواند نه تنها در جبهه هزینه‌ها (از طریق صرفه‌جویی در مقیاس در خرید و تولید)، بلکه در جبهه نوآوری‌های پیشرو (مانند اتوماسیون و انرژی پاک) نیز با شرکت‌های بزرگ جهانی رقابت کند. دستیابی به جایگاه TOP 5 جهانی بدون این ادغام بزرگ تقریباً غیرممکن بود.

Table 3: تحلیل تأثیرگذاری ادغام دوسان (HG) بر بازار جهانی

شاخص رقابتی وضعیت HCE قبل از ۲۰۲۱ وضعیت HD Hyundai / HG پس از ۲۰۲۱ تحلیل اثر
جایگاه جهانی (حجم فروش) بازیگر قوی درجه ۲ (خارج از TOP 5) هدف‌گذاری برای تبدیل شدن به یکی از ۵ برند برتر جهش فوری در مقیاس بازار و افزایش نفوذ جغرافیایی
سبد فناوری قوی در Hi MATE، محدود در اتوماسیون سایت شامل Concept-X و R&D گسترده در برق/هیدروژن ارتقاء سریع قابلیت‌ها در اتوماسیون و دیجیتالیزاسیون
هم‌افزایی تولید محدود به سایت‌های اختصاصی بهینه‌سازی زنجیره تأمین مشترک دوسان و هیوندای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه تولید نهایی

بخش پنجم: مسیر آینده: پایداری، الکتریکی‌سازی و نوآوری‌های پیشرفته

استراتژی کنونی HD Hyundai Construction Equipment، به‌شدت بر پاسخگویی به چالش‌های زیست‌محیطی و تقاضای بازار برای ماشین‌آلات با آلایندگی صفر متمرکز است.

۵.۱. تعهد به ESG و هدف "تمیزترین شرکت"

HD Hyundai CE تعهد خود را برای پیروی از اصول حاکمیت محیطی، اجتماعی و شرکتی (ESG) اعلام کرده است و هدف بلندپروازانه خود را تبدیل شدن به "تمیزترین شرکت در جهان" به جای بزرگترین شرکت، تعریف کرده است. این استراتژی پایداری شامل توسعه محصول سازگار با محیط زیست برای دستیابی به هدف "نت زیرو" (Net Zero) یا آلایندگی خالص صفر است. در این راستا، تجزیه و تحلیل چرخه عمر محصول (Life Cycle Assessment) از مرحله طراحی تا دفع نهایی، برای افزایش نرخ بازیافت و کاهش اثرات کربن محصولات انجام می‌شود.

۵.۲. رهبری در فناوری‌های محرکه پاک

استراتژی HD Hyundai برای حفظ برتری رقابتی، بر توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های محرکه پاک استوار است تا به مقررات سخت‌گیرانه جهانی پاسخ دهد.

الکتریکی‌سازی باتری (BEV): توسعه ماشین‌آلات تمام الکتریکی در بخش تجهیزات کامپکت آغاز شده است. بیل‌های مکانیکی مینی برقی ۱.۸ تنی، مبتنی بر پلتفرم الکتریکی جدید، با هدف عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند. این ماشین‌آلات برای کاربردهای شهری و محیط‌هایی که به آلایندگی صوتی و گازی حساس هستند، حیاتی می‌باشند.

پیشگامی در هیدروژن: هیوندای از تجربه غنی گروه مادر در زمینه سلول‌های سوختی هیدروژنی، که بیش از ۲۷ سال تحقیق و توسعه روی آن صورت گرفته، بهره می‌برد. هیوندای هیدروژن را به عنوان یک سوخت پاک و پایدار می‌بیند که محصول جانبی آن صرفاً آب است. در سال ۲۰۲۱، نمونه آلفای یک بیل مکانیکی چرخ‌دار ۱۴ تنی هیدروژنی توسط این شرکت رونمایی شد. هدف‌گذاری تجاری‌سازی این بیل‌های چرخ‌دار هیدروژنی تا سال ۲۰۲۶ تعیین شده است. فناوری هیدروژن برای ماشین‌آلات سنگین، که نیازمند توان بالا، چگالی انرژی بالا و زمان سوخت‌گیری سریع مشابه سوخت‌های فسیلی هستند، نقشی حیاتی و استراتژیک ایفا می‌کند.

۵.۳. هوشمندسازی نسل بعدی و اتوماسیون

علاوه بر تمرکز بر نیروی محرکه پاک، هیوندای استراتژی‌های خود را بر توسعه فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی (AI) متمرکز کرده است تا عملکرد، ایمنی و کارایی ماشین‌آلات را بهبود بخشد.

توانایی‌های متقاطع در بخش‌های مختلف گروه هیوندای، زمینه نوآوری‌های عمیق را فراهم می‌کند. برای مثال، فناوری‌هایی مانند سیستم‌های پیشرانه EREV (موتور بنزینی برای شارژ باتری و موتور برقی برای حرکت) در بخش خودرویی، که برد عملیاتی ۹۰۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد، یا سیستم فوق پیشرفته e-Corner در خودروهای مفهومی، نشان‌دهنده زیرساخت قوی R&D هیوندای در سیستم‌های الکتریکی، فرمان‌پذیری دقیق و حذف قطعات هیدرولیکی سنتی است. اگرچه سیستم e-Corner (که امکان چرخش ۹۰ درجه‌ای تمام چرخ‌ها و حرکت خرچنگی را فراهم می‌کند) مستقیماً برای بیل‌های مکانیکی طراحی نشده، اما دانش بنیادی در کنترل تمام برقی فرمان و تعلیق (حذف قطعات هیدرولیکی)، می‌تواند به سیستم‌های کنترل هیدرولیک/الکترونیک پیشرفته در ماشین‌آلات راهسازی منتقل شود و منجر به جهش‌های بزرگ در مانورپذیری و دقت عملیاتی گردد.

Table 2: مسیر تحول تکنولوژی محرک و دیجیتال در ماشین‌آلات هیوندای (ESG Focus)

فناوری محرک/دیجیتال پلتفرم/سیستم کلیدی محصول/زمان‌بندی هدف هدف استراتژیک و مزیت
تله‌ماتیک و مدیریت ناوگان Hi MATE (Remote Management System) استاندارد در کلیه مدل‌های جدید کاهش TCO، مدیریت دارایی، عیب‌یابی پیشگیرانه با هدف کاهش توقف کار
الکتریکی‌سازی (BEV) پلتفرم مینی‌اکسکاویتورها عرضه ۱.۸ تنی (۲۰۲۴) عملیات شهری، کاهش آلایندگی، همسویی با اهداف Net Zero
هیدروژن (Fuel Cell) بیل چرخ‌دار ۱۴ تنی تجاری‌سازی (۲۰۲۶) تجهیزات سنگین، نیاز به توان بالا و زمان سوخت‌گیری سریع، رهبری تکنولوژی پاک

بخش ششم: جمع‌بندی و موقعیت رقابتی در چشم‌انداز آینده

هیوندای Construction Equipment (اکنون HD Hyundai Construction Equipment) مسیری طولانی و استراتژیک را از یک واحد کوچک توسعه محصول در زیر سایه یک غول کشتی‌سازی در سال ۱۹۸۵، تا تبدیل شدن به یک بازیگر سطح یک جهانی پیموده است.

۶.۱. مزیت رقابتی و موقعیت هیوندای پس از ادغام

موقعیت رقابتی هیوندای در حال حاضر دیگر صرفاً بر پایه استراتژی قیمت‌گذاری اقتصادی نیست. پس از ادغام موفقیت‌آمیز با دوسان اینفراکُر و تشکیل هلدینگ Hyundai Genuine (HG)، مزیت رقابتی این گروه بر سه ستون اصلی استوار است: ۱. مقیاس تولید عظیم، که به صرفه‌جویی در هزینه‌های تأمین و تولید منجر می‌شود؛ ۲. برتری دیجیتال تثبیت‌شده از طریق سیستم تله‌ماتیک Hi MATE و پلتفرم‌های هوشمند (مانند Concept-X دوسان)؛ و ۳. رهبری قاطع در فناوری‌های محرکه آینده (الکتریکی و به‌ویژه هیدروژن).

این گروه اکنون با داشتن دو برند قوی و مکمل (Hyundai CE و Doosan) که زیر نظر یک مدیریت واحد (HG) عمل می‌کنند، به مقیاسی دست یافته است که می‌تواند با کاترپیلار و کوماتسو نه تنها در حجم، بلکه در نوآوری‌های کلیدی مربوط به اتوماسیون و پایداری رقابت کند.

۶.۲. چالش‌ها و چشم‌انداز استراتژیک

چالش اصلی پیش روی HD Hyundai، مدیریت موفق هم‌افزایی پس از ادغام است. هلدینگ باید اطمینان حاصل کند که دو شبکه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش بزرگ بتوانند به طور مؤثر با یکدیگر همکاری کنند و از تداخل داخلی (Cannibalization) بین محصولات HCE و دوسان جلوگیری شود.

با این حال، جهت‌گیری استراتژیک آینده واضح است: فراتر رفتن از هدف تبدیل شدن به یکی از ۵ شرکت برتر جهانی. با توجه به تعهد به ESG و برنامه‌ریزی برای تجاری‌سازی قریب‌الوقوع ماشین‌آلات هیدروژنی تا سال ۲۰۲۶ 16، HD Hyundai تلاش می‌کند تا با رهبری در نوآوری‌های سبز و هوشمند، جایگاه خود را در میان سه شرکت برتر جهانی تثبیت کند.8 تمرکز استراتژیک بر پایداری و فناوری‌های پاک، این شرکت را به سمت بازارهای با ارزش افزوده بالا هدایت می‌کند که در دهه‌های آینده، نیروی محرکه اصلی رشد صنعت تجهیزات سنگین خواهند بود.

Image

شرکت ما با سال‌ها تجربه در زمینه تأمین و فروش قطعات یدکی ماشین‌آلات راه‌سازی، به یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین مراجع این حوزه تبدیل شده است. هدف ما ارائه محصولات با کیفیت، اصل و با دوام از برندهای معتبر جهانی، در کنار خدمات پشتیبانی سریع و مشاوره تخصصی به مشتریان گرامی است.

ما با شناخت دقیق نیازهای پروژه‌های راه‌سازی، معدنی و عمرانی، مجموعه‌ای کامل از قطعات شامل لوازم زیربندی، هیدرولیک، موتور، گیربکس، و دیگر قطعات مصرفی را فراهم کرده‌ایم تا روند کار شما بدون وقفه ادامه یابد.